Zaključek in ugotovitve:

 

Osnovna in ena pomembnejših ugotovitev do katerih smo prišli je ta, da je za delovanje pogona potrebna elektroliza.

 

Ugotovili smo tudi, da je pomembna koncentracija soli, ki mora biti čim večja.

 

Pri uporabi različnih materialov za izdelavo plošč kondenzatorja, se je aluminij izkazal veliko bolje kot baker, saj smo pri njem zabeležili veliko večje hitrosti vodnega toka, poleg tega pa je bilo tudi manj nalaganja snovi na ploščah, kar bi lahko povzročalo slabše delovanje motorja (tega sicer nismo preverjali).

 

Zanimiva ugotovitev je tudi ta, da ko je bil v slano raztopino potopljen cel kondenzator, do vodnega toka ni prišlo, tako da je verjetno sam tok močno odvisen od površine potopljenega dela kondenzatorja.

 

Pri uporabi izoliranega aluminijastega kondenzatorja smo ugotovili, da je potrebno poleg kondenzatorja v raztopino potopiti tudi negativno elektrodo, če hočemo da teče vodni tok. Verjeten razlog za to je, da se na katodi izloča vodik, ki je plin, v raztopini pa ostaja hidroksid, ki služi za pogon vodnega toka. Na to razlago napeljuje tudi ugotovitev, da tok ne teče, če je v raztopino potopljena tudi anoda, ker se na njej izloča klor, in pri tem nastane natrijev hidroksid, ki pa je električno nevtralna raztopina.

Referenca: http://yces.case.edu/encycl/art-b01-brine.html

 

Lahko da je vodni tok odvisen tudi od različnega števila magnetov, vendar to iz naših meritev ni razvidno, saj so bile zabeležene hitrosti pri aluminijastem kondenzatorju zelo blizu skupaj.
Verjetno je pomembno tudi, da so magneti razporejeni vzdolž celih kondenzatorskih plošč, saj lahko v nasprotnem primeru pride do zastoja vodnega toka.