![]() |
||||||||||
![]() | ||||||||||
| ||||||||||
![]() | ||||||||||
|
|
|||||||||
Graf odvisnosti sile vzgona od naklona krila pri hitrosti 5.1 m/s Pri meritvah so se dostikrat pojavile napake, saj sta bila senzorja za merjenje sile vzgona in sile upora zelo občutljiva. Na grafu je zopet viden mejni kot, ki je okoli 20°, vidno pa je tudi, kje je prišlo do napaka pri merjenju. Tam se graf prelomi, to je pravzaprav točka kjer graf ni v skladu s teorijo.
|
||||||||||
Graf odvisnosti sile vzgona od naklona krila pri hitrosti 7.2 m/s Graf, smo ga dobili z merjenjem pri navišji hitrosi. Lepo je razvidno, kako sila upora narašča z večanjem naklona, kar je kot smo pričakovali. Pri sili vzgona pa je zopet razviden mejni kot (okoli 20°), kjer se graf spremeni. Na meritve je vpivalo nekaj dejavnikov, zato bomo z njimi pojasnili nepopolnost in neskladanje grafov z teorjio:
Pri merjenju smo imeli predvsem težave z vetrovnikom, ki je imel premajhen tok, da bi s tokovnicami konkretno objeli krilo. Hkrati pa smo po tresenju krila presodili, da je tudi tok nestacionaren, tako da smo imeli težave še z turbolenco. Težavno smo zmanjšali z razbitjem toka na manjše tokove s pomočjo kartonastih cevi (slika levo). Poleg tega pa je vsak tresljaj mize ali konstrukcije povzročil veliko odstopanje pri meritvah, tako da smo dostikrat ponovili meritev. Za optimizacijo izvedbe naloge, bi potrebovali izoliran prostor in večji vetrovnik, ki bi zagotovil laminaren tok. |
||||||||||
|
![]() |
Graf odvisnosti sile vzgona pod določenim kotom krila od hitrosti
Graf odvisnosti sile upora pod določenim kotom krila od hitrosti
|
||||||||
![]() | ||||||||||