Teorija

Ko smučar zavije s carving smučko se le-ta postavi na robnik, ki je oblikovan v krožni lok kar smučko vzdolžno deformira.

Neobremenjena smučka


Smučka, deformirana v krožni lok

Iz skice se vidi da se razdalja med peto in glavo zmanjša, kar povzroči silo na smučarski čevelj - čevelj po tretjem Newtonovem zakonu deluje z enako silo nazaj na smučko kar povzroči da se smučka drugače ukrivi kot v primeru da čevelj ne bi bil nameščen.

Fusion, teorija

Fusion sistem je kot že rečeno sistem integriranih vezi kar pomeni da je vez del smuči. Mehanizem v sami smučki je opremljen z mehanizmom vzmeti, ki omogočajo poljubno premikanje pete in glave ko nanju delujejo sile.

Smučka Fusion - neobremenjena

Smučka Fusion - obremenjena - ker sila upogne smučko, Fusion sistem razmakne vezi

Podložna plošča, teorija

Podložna plošča iz kovine je pritrjena na smučko kar poveča trdnost smuči v sredinskem delu. To zmanjša sile na smučarski čevelj, ima pa za posledico slabše prilaganjanje idealni tirnici saj se primerno ukrivijo samo konci smuči.


Podložna plošča na GSX smučki (v poudarjenem delu)