Uvod
Že v prejšnjem desetletju se je začela z razvojem carving smuči pojavljati potreba po reduciranju sile na smučarski čevelj, ki deformira smučko v zavoju. Problem so rešili z podložnimi ploščami iz kovine (ponavadi aluminija), ki je bila v obliki centimeter debele plošče pritrjena med smučko in vez. Še vedno pa s tem problem ni bil rešen do te mere, da bi se smuči upogibale naravno.

Podložna plošča na GSX smučki (v poudarjenem delu)
Leta 2004 je Elan predstavil svoj novi koncept integriranih vezi, imenovan Fusion. Fusion obljublja boljše vozne lastnosti v smislu bolj naravnega upogiba smuči in manjših obremenitev za smučarja. Ta nov sistem vezi naj bi dopolnjeval tehnologijo carving in sicer z naravnejšim upogibom smuči, ki prav tako deformira smučko, kar naj bi prineslo boljše ujemanje realne tirnice smuči z idealno.

GSX (zgoraj) in Fusion (spodaj)

GSX (levo) in Fusion (desno)
Mi smo se odločili primerjati ti dve tehnologiji med seboj in s smučko brez kakršnih koli posebnih rešitev. To smo izvedli z merjenjem sile na smučarski čevelj v odvisnosti od bremena obešenega na smučko, ki je vpeta v krajiščih.

Prikaz merjenja sile na vezi