Magnetno zaviranje na klancu


Uvod
Oprema
Opis in potek
Meritve
1.Eksperiment
2.Eksperiment
3.Eksperiment
4.Eksperiment
Rezultati
Napake pri meritvah
Teorija
Matematični model
Zaključki

Z zadnjim poskusom smo želeli ugotoviti, kako se spreminjata hitrost in pozicija vozička ob določenih parametrih in spremenjenemu naklonu.

slika7

Slika št. 7: Graf – primerjava hitrosti in pozicije vozička pri določenih parametrih in kotu 0.86°

rdeča krivulja – voziček brez magnetov
modra krivulja – 1 magnet tik ob vozičku
rjava krivulja – 4 magneti tik ob vozičku
oranžna krivulja – 2 magneta, postavljena drug na drugem
zelena krivulja – 2 magneta tik ob vozičku
vijolična krivulja – 3 magneti tik ob vozičku
temno zelena krivulja – 2 krat po 2 magneta, postavljena drug na drugem

slika8

Slika št. 8: Graf  – primerjava hitrosti in pozicije vozička pri določenih parametrih in kotu 1.61°

rdeča krivulja – voziček brez magnetov
modra krivulja – 1 magnet tik ob vozičku
rjava krivulja – 4 magneti tik ob vozičku
oranžna krivulja – 2 magneta, postavljena drug na drugem
zelena krivulja – 2 magneta tik ob vozičku
vijolična krivulja – 3 magneti tik ob vozičku
temno zelena krivulja – 2 krat po 2 magneta, postavljena drug na drugem

slika9

Slika št. 9: Graf  – primerjava hitrosti in pozicije vozička pri določenih parametrih in kotu 2.13°

rdeča krivulja – voziček brez magnetov
modra krivulja – 1 magnet tik ob vozičku
vijolična krivulja – 4 magneti tik ob vozičku
rjava krivulja – 2 magneta, postavljena drug na drugem
zelena krivulja – 2 magneta tik ob vozičku
oranžna krivulja – 3 magneti tik ob vozičku
temno zelena krivulja – 2 krat po 2 magneta, postavljena drug na drugem